Harald Brandt

  1. Udgivet

    Augmented reality in lower secondary science teaching: Teachers and students as producers

    Nielsen, Birgitte Lund & Brandt, Harald, 28 aug. 2019.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  2. Udgivet

    Bliv klogere på modelleringskompetence

    Andersen, Pernille Ulla & Brandt, Harald, 2019.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægFormidling

  3. Udgivet

    Case fra Læreruddannelsen: Lærerstuderendes skærpede blik for elevernes kompetencer gennem video-refleksion

    Brandt, Harald & Nielsen, Birgitte Lund, 2018, At uddanne til en profession: professionsdidaktisk forskning og cases fra professionsuddannelse. Nielsen, B. L. & Jelsbak, V. A. (red.). s. 22-30 9 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  4. Udgivet

    Feltarbejde i bøgeskoven - med en app og dataopsamlingsudstyr som hjælpeværktøjer

    Andersen, Pernille Ulla & Brandt, Harald, 2018, I : Kaskelot. 223, s. 30-33 4 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  5. Udgivet

    Dokumenter

    DOI

    Inquiry based teaching through innovative ICT technology: augmented reality and place-based technology

    Cyvin, Jardar, Brandt, Harald, Cyvin, Jacob, Grindeland, John Magne, Nielsen, Birgitte Lund & Rød, Jan Ketil, 2018, XVIII IOSTE symposium: Future educational challenges from science & technology: Book of Proceedings. Jobér, A., Andrée, M. & Ideland, M. (red.). Malmö University, s. 73-83 11 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  6. Udgivet

    Learning before technology: What is needed, pedagogically, for students to benefit from new technology? augmented reality as an example 

    Nielsen, Birgitte Lund & Brandt, Harald, 2018. 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  7. Udgivet

    Dokumenter

    DOI

    Students developing representational competence as producers with and of augmented reality in science

    Nielsen, Birgitte Lund, Brandt, Harald & Swensen, Hakon, 2018, I : NorDiNa. 14, 2, s. 138-153 16 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  8. Udgivet

    Undersøgelseskompetence i spil med en app

    Andersen, Pernille Ulla & Brandt, Harald, 2018.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægFormidling

  9. Udgivet
  10. Udgivet

    Augmented Reality: og stilladsering af elevernes undersøgende samtale og modelleringskompetence

    Nielsen, Birgitte Lund, Brandt, Harald, Radmer, Ole , Surland, Mogens & Swensen, Hakon, 2017, I : Mona. 2, s. 7-24 18 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

Forrige 1 2 3 Næste