Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (184)
  • Projekter (395)
  • Publikationer (2247)
  • Organisationer (4)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. TalentED

    Clausen, Lars & Kamstrup, Kirsten

    01/03/1701/10/19

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  2. Projekt e-læring i alle landets skoler om udeskole

    Eggersen, Dorte Vang & Ejbye-Ernst, Niels

    01/01/1801/09/18

    Projekter: Udviklingsprojekt/ Innovation

  3. Quality In Nordic Teaching

    Marie, Falkesgaard Slot

    01/08/1801/08/22

    Projekter: ForskningInternational

  4. Vis flere projekter og filtre
  1. Prospects and Challenges in Teachers’ Adoption of a New Modeling Orientated Science Curriculum in Lower Secondary School in Denmark

    Nielsen, S. S., 2018, I : ESERA Conference Proceedings series. s. 1333-1344 11 s., 150.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  2. Pædagogisk dokumentation af æstetiske processer

    Elbæk, Sandy & Felicia, Bech Lillelund, aug. 2018, Den styrkede pædagogiske læreplan: Grundbog til dagtilbudspædagogik. Mortensen, T. H. & Næsby, T. (red.). Frederikshavn: Dafolo, s. 153-171 19 s. (Den professionelle pædagog).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  3. Evaluering af de daglige rutiner i daginstitutionen

    Høgh, Trine & Smidt, Søren Laibach, aug. 2018, Den styrkede pædagogiske læreplan: Grundbog til dagtilbudspædagogik. Mortensen, T. H. & Næsby, T. (red.). Frederikshavn: Dafolo, s. 139-152 14 s. (Den professionelle pædagog).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  4. Scaffolding students' reflective dialogues in the chemistry lab: challenging the cookbook

    Nielsen, Birgitte Lund & Hougaard, R. F., 2018, Research, Practice and Collaboration in Science Education: Proceedings of ESERA 2017. Finlayson, O., McLoughlin, E., Erduran, S. & Childs, P. (red.). Dublin, Ireland, s. 2237-2246 10 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  5. Early career teachers’ foothold– an ecosystemic approach

    Lisbeth , Lunde Frederiksen & Krøjgaard, Frede, 7 sep. 2018.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

  6. Don’t ask how outdoor education can be integrated into the school curriculum; ask how the school curriculum can be taught outside the classroom

    Barfod, Karen Seierøe & Bentsen, P., 2018, I : Curriculum Perspectives . 38, 2, s. 151-156 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  7. Netværksdannelse: om potentialer og praktiske ideer ved etablering af tværgående partnerskaber

    Felicia, Bech Lillelund, Sørensen, Merete Cornet & Lars , Kjær, 17 maj 2018, Det blev en sommerfugl!: Inspiration til dagtilbudsbørns møde med kunst, kultur og kulturarv. Austring, B. D. (red.). Slots- og Kulturstyrelsen, s. 62-64 3 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  8. Inspiration fra kulturinstitution til daginstitution: om 9 metoder til børns aktive møde med kunstværker

    Felicia, Bech Lillelund, 17 maj 2018, Det blev en sommerfugl!: Inspiration til dagtilbudsbørns møde med kunst, kultur og kulturarv. Austring, B. D. (red.). Slots- og Kulturstyrelsen, s. 50-51 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  9. På det lokalhistoriske museum: om lege og legetøj i gamle dage

    Felicia, Bech Lillelund, 17 maj 2018, Det blev en sommerfugl!: Inspiration til dagtilbudsbørns møde med kunst, kultur og kulturarv. Austring, B. D. (red.). Slots- og Kulturstyrelsen, s. 39-39 1 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  10. At få et brev: om at vække børns nysgerrighed og at skabe et maleværksted

    Felicia, Bech Lillelund, 17 maj 2018, Det blev en sommerfugl!: Inspiration til dagtilbudsbørns møde med kunst, kultur og kulturarv. Austring, B. D. (red.). Slots- og Kulturstyrelsen, s. 42-43 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  11. Vis flere publikationer og filtre
  1. Vis flere organisationer og filtre