Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.
Resultater
Rye, Signe Schmidt - Pædagogisk konsulent
- University College Lillebælt - Pædagogisk konsulent
- Vis flere profiler og filtre
OCEANS: Ocean connections. 3-årigt forsknings- og udviklingprojekt bevilget af Erasmus+ programmet
Brandt, Harald, Andersen, Pernille Ulla & Nielsen, Birgitte Lund
01/10/20 → 31/05/21
Projekter: Forskning › International
TalentED
Clausen, Lars & Kamstrup, Kirsten
01/03/17 → 01/10/19
Projekter: Udviklingsprojekt/ Innovation › National
Strategies in addition: student development and teacher knowledge
01/01/15 → 01/02/19
Projekter: Forskning
Projekt e-læring i alle landets skoler om udeskole
Eggersen, Dorte Vang & Ejbye-Ernst, Niels
01/01/18 → 01/09/18
Projekter: Udviklingsprojekt/ Innovation
Professionsbachelorprojektet i læreruddannelsen – nye veje i professionsrelevante prøveformer
Beck, Mette Holdsendorf, Nielsen, Birgitte Lund, Nielsen, Ove & Mølgaard, Niels
01/01/18 → 31/12/19
Projekter: Forskning › National
Meningsfuld idrætsundervisning i folkeskolen
Halling, Anders Christian, Jensen, Jens-Ole & Hansen, Steen Juul
01/08/18 → 31/12/19
Projekter: Forskning
’En god skolestart for alle gennem fælles forberedelse’
Lau, Dorthe & Jensen, Annette Husum
02/01/18 → 31/12/19
Projekter: Forskning
Når udsatte familier skal hjælpe de professionelle
Nielsen, Mai-Britt Beck & Weissschädel, Sine
01/01/18 → 31/12/19
Projekter: Forskning
Børn. Kultur og Lærende Partnerskaber - Udviklingssporet
Austring, Bennye Düranc, Hansen, Nils Falk, Hoffmann, Martin & Thers, Charlotte Schultz
02/10/17 → 31/10/18
Projekter: Udviklingsprojekt/ Innovation › National
Vis flere projekter og filtre
Prospects and Challenges in Teachers’ Adoption of a New Modeling Orientated Science Curriculum in Lower Secondary School in Denmark
Nielsen, S. S., 2018, I : ESERA Conference Proceedings series. s. 1333-1344 11 s., 150.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
Pædagogisk dokumentation af æstetiske processer
Elbæk, Sandy & Felicia, Bech Lillelund, aug. 2018, Den styrkede pædagogiske læreplan: Grundbog til dagtilbudspædagogik. Mortensen, T. H. & Næsby, T. (red.). Frederikshavn: Dafolo, s. 153-171 19 s. (Den professionelle pædagog).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Evaluering af de daglige rutiner i daginstitutionen
Høgh, Trine & Smidt, S. L., aug. 2018, Den styrkede pædagogiske læreplan: Grundbog til dagtilbudspædagogik. Mortensen, T. H. & Næsby, T. (red.). Frederikshavn: Dafolo, s. 139-152 14 s. (Den professionelle pædagog).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Scaffolding students' reflective dialogues in the chemistry lab: challenging the cookbook
Nielsen, Birgitte Lund & Hougaard, R. F., 2018, Research, Practice and Collaboration in Science Education: Proceedings of ESERA 2017. Finlayson, O., McLoughlin, E., Erduran, S. & Childs, P. (red.). Dublin, Ireland, s. 2237-2246 10 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Early career teachers’ foothold– an ecosystemic approach
Lisbeth , Lunde Frederiksen & Krøjgaard, Frede, 7 sep. 2018.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Abstrakt › Forskning › peer review
Don’t ask how outdoor education can be integrated into the school curriculum; ask how the school curriculum can be taught outside the classroom
Barfod, Karen Seierøe & Bentsen, P., 2018, I : Curriculum Perspectives . 38, 2, s. 151-156 6 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
Netværksdannelse: om potentialer og praktiske ideer ved etablering af tværgående partnerskaber
Felicia, Bech Lillelund, Sørensen, Merete Cornet & Lars , Kjær, 17 maj 2018, Det blev en sommerfugl!: Inspiration til dagtilbudsbørns møde med kunst, kultur og kulturarv. Austring, B. D. (red.). Slots- og Kulturstyrelsen, s. 62-64 3 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Inspiration fra kulturinstitution til daginstitution: om 9 metoder til børns aktive møde med kunstværker
Felicia, Bech Lillelund, 17 maj 2018, Det blev en sommerfugl!: Inspiration til dagtilbudsbørns møde med kunst, kultur og kulturarv. Austring, B. D. (red.). Slots- og Kulturstyrelsen, s. 50-51 2 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
På det lokalhistoriske museum: om lege og legetøj i gamle dage
Felicia, Bech Lillelund, 17 maj 2018, Det blev en sommerfugl!: Inspiration til dagtilbudsbørns møde med kunst, kultur og kulturarv. Austring, B. D. (red.). Slots- og Kulturstyrelsen, s. 39-39 1 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
At få et brev: om at vække børns nysgerrighed og at skabe et maleværksted
Felicia, Bech Lillelund, 17 maj 2018, Det blev en sommerfugl!: Inspiration til dagtilbudsbørns møde med kunst, kultur og kulturarv. Austring, B. D. (red.). Slots- og Kulturstyrelsen, s. 42-43 2 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Vis flere publikationer og filtre
Center for Livslang Læring
Via University College, Efter- og videreuddannelse Forskning og udvikling
Organisation: Afdeling
Program for naturvidenskab- fag og undervisning
Via University College, PSH Videncentre
Overtaget af Videncenter for Didaktik
Organisation: Afdeling
Program for Outdoorpædagogik
Via University College, PSH Videncentre
Overtaget af Videncenter for Didaktik
Organisation: Afdeling
Vis flere organisationer og filtre