Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (767)
  • Projekter (1110)
  • Publikationer (4192)
  • Organisationer (4)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. DN: Días Nórdicos - udvikling af undervisningsprojekter til det Argentinske Skolevæsen

    Pedersen, Hanne

    04/09/1801/06/20

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  2. Lektionsstudier i dansk på Hummeltofteskolen

    Østergren-Olsen, Dorte

    01/08/1830/11/18

    Projekter: ProjektAndet

  3. Bedstes Notatteknik

    Ben Farid Røjgaard, Nielsen, Barbesgaard, Helle, Støier, Louise & Eriksen, Charlotte Klitgaard

    01/04/1801/04/18

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  4. Transfer af læring fra klinik til skole

    Ben Farid Røjgaard, Nielsen

    03/12/0903/03/10

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  5. Vis flere projekter og filtre
  1. Broen til fagsproget: 32 idëer til at styrke sproget i alle fag

    Thise, Helene & Vilien, Katja, jun. 2019, (Accepteret/In press) 1 udg. København: Samfundslitteratur. 170 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogUndervisning

  2. ALLE SAMMEN: hvordan børn styrkes gennem gode fællesskaber i skolen

    Baktoft, H., Christensen, Jeppe Kiel & Bormann, S., 1 mar. 2019, 109 s. København : Red Barnet .

    Publikation: AndetUndervisningsmaterialeUndervisning

  3. Hvordan kan du bruge vejledningen - herunder klyngevejledning?

    Pjengaard, Søren, maj 2019, (Accepteret/In press) Bachelorprojektet i læreruddannelsen: En håndbog. 1 udg. København: Hans Reitzels Forlag, s. 165-172 7 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  4. Hvordan laver du kildeangivelser i dit bachelorprojekt

    Pjengaard, Søren, maj 2019, (Accepteret/In press) Bachelorprojektet i læreruddannelsen. Pjengaard, S., Mølgaard, N. & Boding, J. (red.). Hans Reitzels Forlag, s. 153-160 7 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  5. Hvordan skriver du bachelorprojektets konklusion?

    Pjengaard, Søren & Madsen, Jens, maj 2019, (Accepteret/In press) Bachelorprojektet i læreruddannelsen: En håndbog. 1 udg. København: Hans Reitzels Forlag, s. 105-110 5 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  6. Hvordan demonstrerer du kritisk refleksion inden konklusionen?

    Pjengaard, Søren, maj 2019, (Accepteret/In press) Bachelorprojektet i læreruddannelsen: En håndbog. Pjengaard, S., Boding, J. & Mølgaard, N. (red.). 1 udg. København: Hans Reitzels Forlag, s. 93-104 11 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  7. Hvordan skriver du et metodeafsnit til dit bachelorprojekt?

    Pjengaard, Søren, maj 2019, (Accepteret/In press) Bachelorprojektet i læreruddannelsen: Hvorfor og hvordan?. Pjengaard, S., Boding, J. & Mølgaard, N. (red.). 1 udg. København: Hans Reitzels Forlag, s. 49-66 17 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  8. En håndbog til dit bachelorprojekt: Hvorfor og hvordan?

    Pjengaard, Søren, maj 2019, (Accepteret/In press) Bachelorprojektet i læreruddannelsen: En håndbog. Pjengaard, S., Mølgaard, N. & Boding, J. (red.). 1 udg. København: Hans Reitzels Forlag, s. 11-22 11 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  9. Vis flere publikationer og filtre
  1. Vis flere organisationer og filtre