Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (43)
  • Projekter (52)
  • Publikationer (175)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. GODS: Guide til ordblindevenlig didaktik i skolen

    Olsen, Martin Hauerberg, Gandil, Trine, Bruun, Minna Nørgaard, Jandorf, Birgit Dilling & Thomsen, Inga Thorup

    01/08/1829/02/20

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  2. Inkluderende læringsmiljøer

    Skibsted, Else Bengaard & Jensen, Elsebeth Solveig

    01/08/0801/06/10

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  3. Aktionsforskningsprojekt i Greve i dagtilbuddet

    Larsen, Vibe

    Greve Kommune

    01/10/1001/01/12

    Projekter: ProjektForskning

  4. Tværprofessionelt samarbejde om sundhedsfremme og trivsel for udsatte børn i indskolingen

    Christian Bundgaard, Svendsen, Kjær, Anne-Mette & Andersen, Ingrid Vej

    01/11/1215/12/13

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  5. Ribeprojektet

    Johannsen, Gundi Schrötter & Bylov, Frank

    18/08/0324/08/06

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  6. Interkulturel Kompetence: Hvorfor og hvordan?

    Dam, Thomas, Bjerre, Torben & Knudsen, Inger Lundager

    01/10/1201/10/13

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  7. Vis flere projekter og filtre
  1. On the Question of Educational Purpose: Complex Educational Systems Analysis for Inclusion

    Engsig, Thomas Thyrring, 2019, (Accepteret/In press) I : International Journal of Inclusive Education.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  2. Samarbejde i den inkluderende skole – innovation eller dekoration?

    Molbæk, Mette, Schmidt, Maria Christina Secher, Jensen, Charlotte Riis & Hansen, Janne Hedegaard, 2019, I : Paedagogisk Psykologisk Tidsskrift. 56, 5/6, s. 84-101 18 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  3. Målgrupperapport: PAESIC IO1

    Polosa, Maria Rosaria, Provenzale, Giulia Maria, Stathopoulou, Charikleia, Gana, Eleni, Barthel, Martin, Barthel, Ewelina, Strauss, Leah, Valgaard, Luna, Rakogianni, Julia, Kondylis, Dimitrios, Engsig, Thomas Thyrring, Munk, Dorthe Aabjerg, Dau, Susanne, Wendelboe, Kristoffer Egholm & Jensen, Charlotte Heigaard, 30 sep. 2019, 83 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportFormidling

  4. Communities of Learning in School: Seen from the Perspectives of Students

    Schwartz, Ida, 2019, (Afsendt) I : International Journal of Inclusive Education.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  5. Inklusions og eksklusionsparadokset: når elever med autisme og ADHD skal inkluderes i folkeskolens idrætstimer

    Anette, Bentholm, 1 sep. 2019, s. 1. 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  6. Fællesskabende pædagogik og bevægelsesaktiviteter for børn med autisme

    Aske Glindvad , Nørgård & Anette, Bentholm, 31 jul. 2019, (Accepteret/In press) I : Paedagogisk Psykologisk Tidsskrift. 2, 2020, 14 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  7. Hverdagslivet i skolen i fokus for tværprofessionelt samarbejde

    Schwartz, Ida & Mardahl-Hansen, Tilde, 24 okt. 2019.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

  8. Når læringsfællesskaber forsvinder ud af professionelles forståelser af vanskeligheder i skolen

    Schwartz, Ida, 2019, (Afsendt) Samarbejde om læringsfællesskaber.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  9. The significance of professionals’ collaboration in relation to inclusive school development

    Hansen, Janne Hedegaard, Jensen, Charlotte Riis, Molbæk, Mette & Schmidt, Maria Christina Secher, 5 sep. 2019.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  10. Vis flere publikationer og filtre