Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (54)
  • Projekter (35)
  • Publikationer (142)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. CaseConnexion - cases i et virtuelt univers til brug i den teoretiske undervisning på Sygeplejerskeuddannelsen

    Rasmussen, Line Zimmer, Nielsen, Linda Susanna Hauschildt & Villadsen, Dorte Buxbom

    Undervisningsministeriet

    01/04/09 → …

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  2. Understøttelse af refleksiv tænkning gennem digital simulation

    Georgsen, Marianne, Schaarup, Per, Buus, Lillian, Leth, Betina Leth, Riis, Bente, Kristensen, Hans Damgaard, Schou-Nielsen, Per & Lars Peter, Kjeldsen

    12/09/1222/03/17

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  3. LABlæring

    Hanne Wacher, Kjærgaard, Hanne Wacher, Kjærgaard, Lars Peter, Kjeldsen, Vibild, Leif, Møholt, Kirsten, Nielsen, Orla & Pedersen, Hanne

    01/03/1129/02/12

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  4. Positioning Training

    Hansen, Susanne Hjorth, Fravn, Michael Ehrnberg & Ørnstrup, Peter Juul

    02/01/1221/12/12

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  5. Augmented reality

    Hanne Wacher, Kjærgaard, Hjorth, Mikkel & Rahn, Annette

    01/08/1231/01/14

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  6. Litteraturlæsning med nye medier - fra e-bog til i-bog

    Ayoe Quist, Henkel, Nissen, Alice, Frausing, Gitte, Buhl, Mie, Øster, Anette, Sejling , Tina , Aunsholt Christiansen, Maria Louise, Busck, Marie & Vestergaard Hansen , Ane

    Kulturstyrelsen

    01/02/1231/12/13

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  7. LP-gymnasium

    Hansen, Line Skov

    01/08/1101/06/14

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  8. Vis flere projekter og filtre
  1. Digital dannelse i praksis: inspiration til at komme i gang

    Skov, Tobias Kidde, 2016, eVidenCenter. 10 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogFormidling

  2. Designing online learning for educators in Early Childhood Education and Care (ECEC)

    Buus, Lillian & Pilgaard, Michal, 2019.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

  3. Challenges in Designing E-learning to Educators with Limited Time and Access

    Buus, Lillian & Pilgaard, Michal, 2019, Proceedings of the 18th European Conference on e-Learning (ECEL19) . Ørngreen, R., Buhl, M. & Meyer, B. (red.). Academic Conferences and Publishing International, s. 655-658

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  4. Itslearning i VIA - Evalueringsrapport for pilotforløb

    Buus, Lillian & Basballe, Ditte Amund, 2018, Aarhus: VIA University College. 43 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportFormidling

  5. Evaluating systems and tools that link learning analytics and learning design

    Corrin, Linda , Law, Nancy, Ringtved, Ulla Lunde & Milligan, Sandra, 2018, Companion Proceedings of the 8th International Conference on Learning Analytics and Knowledge: Towards user-centered learning analytics. Pardo, A. (red.). Society for Learning Analytics Research, s. xvii

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  6. Teknologi

    Kolbæk, Raymond, 1 apr. 2018, Sundhedsvæsenet under forandring. Hundborg, S. (red.). 1 udg. København: Munksgaard , s. 309-342 36 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  7. Course designs in Meebook’s course builder: - analysis of 102 course designs

    Graf, Stefan Ting, Gissel, Stig Toke & Marie, Falkesgaard Slot, 2018, I : Læring og Medier. 18

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  8. Projekt ”Simulation med refleksivt potentiale. At generere refleksive processer hos en simulant gennem simulering af praksis". evalueringsrapport

    Schaarup, Per & Georgsen, Marianne (red.), 20 maj 2017, Aarhus: VIA Læring & IT. 57 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportFormidling

  9. Participation and non-participation in open online courses – what motivates and supports engagement in online learning?

    Dalsgaard, Annette & Georgsen, Marianne, 10 okt. 2018. 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

  10. Vis flere publikationer og filtre