Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (355)
  • Projekter (500)
  • Publikationer (1991)
  • Organisationer (2)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Piger og teknologiforståelse

    Pia, Frederiksen

    01/08/1931/01/20

    Projekter: ProjektForskning

  2. Smedetoften værkstedsforløb

    Bladt, Mette & Thuen, Sine

    02/09/1920/12/21

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  3. GODS: Guide til ordblindevenlig didaktik i skolen

    Olsen, Martin Hauerberg, Gandil, Trine, Bruun, Minna Nørgaard, Jandorf, Birgit Dilling & Thomsen, Inga Thorup

    01/08/1829/02/20

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  4. Legekunst

    Sørensen, Merete Cornét, Thorsen, Thomas & Hoffmann, Martin

    01/08/1901/01/23

    Projekter: ProjektForskning

  5. HUBU: Hjernens Udvikling hos Børn og Unge

    Kathrine, Skak Madsen

    03/04/0631/12/20

    Projekter: ProjektForskning

  6. Kvalitet i dagtilbud, version 2

    Næsby, Torben

    01/01/2031/12/20

    Projekter: ProjektForskning

  7. Tilpasset idræt og bevægelse til børn med handicap

    Anette, Bentholm

    01/01/1908/08/19

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  8. Vis flere projekter og filtre
  1. Exploring emotional aspects of care and control in social work with children and families - a single case analysis of conversation

    Jørgensen, Sabine, 2019, I : Journal of Social Work Practice. 33, 4, s. 385 402 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  2. Dannelsesbroen - fra daginstitution til skole med historien i hånden

    Olesen, Marie Bonde & Lars , Kjær, nov. 2019, I : Nul til fjorten (0-14) Pædagogisk tidsskrift. 4/2019, 29. årgang, s. 56-61 6 s., 10.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  3. Praksis, forskning og evidensbasering

    Konnerup, Merete, 2005, Forskning og socialt arbejde med udsatte børn og unge: en antologi. Munch, A. (red.). Åbenrå: Udviklings og FormidlingsCenter for Børn og Unge, s. 171-187 16 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  4. Gender and Technology: How to Avoid Reproducing Gender Stereotypes in Technology Education in Primary and Secondary School?

    Pia, Frederiksen & Lytje, Maren, nov. 2019, (Afsendt).

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  5. De 'vanskelige' drenge: Når dynamikker i skolens fællesskaber resulterer i stærke kønskonstruktioner og modstand mod skolens læringsdagsorden.

    Pia, Frederiksen, mar. 2019, I : Unge Paedagoger. 80, 1, s. 29-35 7 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  6. Æstetiske læreprocesser i kristendomskundskab/religion

    Lindhardt, Eva & Bogisch, Bjørg, 27 nov. 2019, N. Zahles Seminarium - Glimt af 50 års historie. Hammer, K., Hansen, S. L. & Nielsen, B. (red.). København, s. 135-147 13 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  7. Pædiatrisk Fysioterapi

    Stegger, Helle & Stegger, Helle (red.), 2013, Pædiatrisk Fysioterapi. Munksgaard

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  8. Vis flere publikationer og filtre
  1. Vis flere organisationer og filtre