Projekter pr. år
Fingerprint
Netværk
Profiler
-
Dorte Wiwe Dürr
- VIA University College, Sygeplejerskeuddannelsen Horsens
- VIA University College, Forskningscenter for Sundhed og Velfærdsteknologi
- VIA University College, Program for sundhedsteknologi, metodeudvikling og etik
- VIA University College, Forskningscenter for ledelse, organisation og samfund
- VIA University College, Eksperimentarium for integrerede velfærdsindsatser
Person: VIP
-
Borgerperspektivet på integrerede indsatser
Sølvsten, L., Ankersen, P. V., Dürr, D. W., Jakobsen, C. S., Svendsen, C. T. & Søndergaard, P. L.
01/01/22 → 31/12/23
Projekter: Projekt › Forskning
-
Projekt E-didaktik. Videreudvikling af eksisterende uddannelsesudbud i VIA Sygeplejerskeuddannelsen
Lyngsø, A., Andersen, L. S., Rethmeier, A., Mathiasen, A. K. F., Sørensen, A. B., Nielsen, E. & Olesen, K. M.
01/08/21 → 31/12/22
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Fil -
Følgeforskning på integrerede somatisk og psykiatrisk indsatser for borgere med akutte psykiatriske symptomer
Ankersen, P. V., Dürr, D. W. & Beedholm, K.
01/01/21 → 31/12/25
Projekter: Projekt › Forskning
-
Educational courses on non-pharmacologic complementary interventions for nurses across Europe: the INES mapping pilot study
van der Heijden, M., Busch, M., Gunnarsdottir, T. J., Lunde, A., Falkenberg, T. & Dijk, M. V., 25 apr. 2022, (Accepteret/In press) I: Nurse Education Today.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Psychiatric Care and Education understood from a Student Perspective: enhancing Competences empowering Personal and Social Recovery
Damsgaard, J. B., Overgaard, C. L., Dürr, D. W., Lunde, A., Thybo, P. & Birkelund, R., 10 jun. 2022, (E-pub ahead of print) I: Scandinavian Journal of Caring Sciences.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
Åben adgang -
What are nursing students taught about complementary therapies and integrative nursing? A literature review
Gunnarsdottir, T. J., van der Heijden, M., Busch, M., Falkenberg, T., Hansen, T. K. N., Dijk, M. V. & Lunde, A., 12 apr. 2022, (Accepteret/In press) I: European Journal of Integrative Medicine.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
Åben adgang
-
Fra NET (til Covid-19) til online undervisning
Anita Lyngsø (Oplægsholder)
19 apr. 2021Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
TraINErS Training for intercultural nursing educators & nursing students
Helle Flodager (Oplægsholder)
10 okt. 2021 → 16 okt. 2021Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference
-
Oplæg omkring Projekt Trainers og FIKS deltagelse i multiplier event i Silkeborg 2022 maj
Helle Flodager (Oplægsholder)
14 dec. 2021Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
Presse/medier
-
VIA-undervisere har gode erfaringer med fjernundervisning under coronakrisen
Kristine Nielsen, Annette Worm Nielsen, Dorte Wiwe Dürr, Jakob Høyen Krogsgaard Bjerre & Randi Kjelde Jakobsen
16/04/20
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
Skal genetik være en større del af sygeplejerskers uddannelses-DNA?
Thomas Raundahl Mikkelsen, Kari Konstantin Nissen & Karin Christiansen
01/07/19
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
Sygeplejersker ved for lidt om genetik
Thomas Raundahl Mikkelsen, Kari Konstantin Nissen, Karin Christiansen & Camilla Bader Breer
10/02/19
1 Mediebidrag
Presse/medie