Projekter pr. år
Netværk
Profiler
-
How to design Digital Content Marketing for cognitive, emotional, and behavioral engagement?
Petersen, N. H. & Taklo, L. V.
01/01/20 → 15/11/22
Projekter: Projekt › Forskning
-
DLK: Digital ledelseskultur - City Vejle
Jørgensen, A. S., Knudsen, L. M. T., Knudsen, F. P., Christensen, C., Longgaard, A., Møllebjerg, M., Lund, S. M., Christensen, T. B., Greve, S., Hansen, A. H., Mousten, A. D. & Jokela, K. P.
01/05/21 → 31/12/21
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
-
-
Motives Triggering Engagement with Online Consumers
Taklo, L. V., Petersen, N. H. & Knudsen, G. H., 1 nov. 2022, s. 1-2. 2 s.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Abstrakt › Forskning › peer review
-
Corona forstærker digitaliseringen på alle niveauer
Petersen, N. H. & Knudsen, G. H., 8 maj 2021, Jyske Fynske Medier.Publikation: Andet › Indlæg i netbaserede medier
-
Emballagens magt: Analyse af forbrugeradfærd i butik
Tipsmark, M. & Larfort, E. H., 30 jun. 2021, 16 s.Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjer › Rapport › Formidling
-
Sådan tilpasser du din forsyningskæde, så den matcher din vækstambition i en verden med konstant forandring
Eva Hye Larfort (Deltager)
21 jan. 2022Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Seminar
-
Marketing Camp 2021
Maria Møller Grabe (Deltager)
7 okt. 2021Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference
-
Få konkurrencefordele ved god digital kundeservice
Maria Møller Grabe (Deltager)
2021Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Seminar
Presse/medier
-
Kronik. Corona forstærker digitaliseringen på alle niveauer
Nicolaj Hannesbo Petersen & Gry Høngsmark Knudsen
06/05/21 → 08/05/21
3 elementer af Mediedækning
Presse/medie
-
Klumme. Corona -krisehåndtering gennem forretningsudvikling
Gry Høngsmark Knudsen & Nicolaj Hannesbo Petersen
08/04/21
1 element af Mediedækning
Presse/medie